Претражи овај блог

четвртак, 2. јун 2016.

spanac



spanac

spanac/ Slika / 302.395 /


Danas pocinje prolece, pa sam spremila moje omiljeno zeleno jelo, spanac, koji nisam nikako volela, osim kada spremi moja baka, a to je po ovom receptu ... Ja ga zovem mlecni, probajte, divan je :)

Sastojci

  • spanac
  • 1 kg spanaca 
  • 5-6 cijena češnjaka 
  • oko pola litre mlijeka 
  • žličica brasna
  • so
  • ulje
  • priprema

    1. 1.
      Spanac ocistite od peteljki, dobro operite i obarite. Gotov je otprilike za 15-ak minuta. Prespite u cedaljku i prelijte hladnom vodom, neka se ocijedi, a onda ga ako treba i rukom ocijedite da ostane sto manje vode. Češnjak sitno nasjeckajte i na malo ulja popecite dok dobije boju. Ocijeđene spanac isjeckajte sitno sitno, i dodajte na luk i kratko zajedno popecite. Dodajte kasicicu brasna, i onda pomalo nalivajte mlijekom, koje je mlako. Mesajte svo vrijeme, kako mlijeko uvri, dodajte jos ... I tako dok potrošite oko pola litre mlijeka, i dobijete jednu mlecno zelenu smjesu, koja nije vodenjava, kao na slici. Tek na kraju posolite po ukusu. Nemojte dodavati nikakve druge začine, ni vegetu. Sluzite uz neko meso, jaje na oko, ili kao ja ovaj put uz neku dobru kobasicu, ovo je kranjska.       coolinarika.com
        


Нема коментара:

Постави коментар