Претражи овај блог

понедељак, 16. мај 2016.

Kiseli krastavci - kornišoni

Kiseli krastavci - kornišoni


Kiseliti krastavce ZA SVE početnike moram reci ja not NEKA nauka, Samo SVE Mora Biti Dobro čisto, Kako krastavci Tako sam tegle. Krastavčiće najbolje Je Prati četkicom ZA zube, meni barem, Samo ga vrtim ii četkicom vučem Gore - Dole. Tako Znam da Je svaka porica očišćena. Tegle se operu, osuše pa se na 100 stepeni u rerni 10 Minuta sterilizuju. Ostalo Je Lako. Ja UZ mirodjiju (Kopar) stavljam jos JEDAN začin Koji se zove slačica, ONA UZ mirodjiju daje onaj odličan ukus krastavcima Koji imaju kupovni.
kiseli krastavci kornisoni
Za 5 kg kornišona:
  • 1 Litra alkoholnog sirćeta
  • 3 l vode
  • 200 gr šećera
  • 150 gr Soli
  • 10 gr sušene i iseckane mirodjije ILI sveža, na svaku teglu po Jedna grana
  • 25 gr slačice
  • 1 vinobran
  • 1 konzervans
  • 5 gr bibera u zrnu (opran i ocedjen)
Priprema:
Prvo pravite preliv.
Stavite vodu i sirće da provri pa Kad provri dodajte toliko, šećer, mirodjiju, slačicu ja Biber.
Neka VRI Jos par Minuta, sklonite sa vatre da se Hladi. Tome treba i nekoliko SATI PA ZA da Vreme pripremate krastavce.
Krastavce potopiti u vodu i ostaviti Pola sata da odstoje.
KADA kupujete krastavce gledajte da Su ŠTO ravniji da bi VAM Više stalo u teglu i da Su Tvrdi.
Ako treba ja prelomite JEDAN da pogledate da unutra not šupalj, Jr ti krastavci sebi Brzo i Lako kvare.
KADA krastavci odstoje pripremite drugu veliku posudu u koju naspete isto vode Kao IU prvoj ja Onda krastavce perite i prebacujte u čistu vodu. Ja da radim četkicom ZA zube, svaki posebno.
KADA operete Tako ostavite opet u Vodi Pola sata da odstoje pa IH Onda Sammo rukom properite i stavite ü treću čistu vodu.
Pospite odgore JEDAN vinobran, promešajte i ostavite Tako DA odstoje Između Sjedio sam DVA SATA.
Tegle sterilizujte ZA da Vreme na 100 stepeni 10 Minuta.
U ohladjene tegle poslažite krastavce i stavite rešetku da se krastavci NE bi podizali krvarenja, VEC DA SVE Vreme stoje u da Vodi.
Dok Ste krastavce pripremili i ZALIV se ohladio. Na treba da Je mlak. Dodajt ekonzervans, promešajte i ostavite da malo odstoji, malo - mislim na 15 Minuta, manje vise.
Kutlačom ravnomerno prelivajte SVE krastavce i napunite tegle učiniti vrha.
Poklopite IH Onda SVE i ostavite Tako da prenoće Jr CE neki krastavci povući - upiti Više vode OD ostalih.
Sutradan TE tegle sa manje zaliva dopunite sa zalivom OD juče. Trebalo bi da VAM malo ostane.
Prekrite svaku teglu duplim celofanom, stavite gumice i poklopce.
Odložite u ostavu.
izvor http://domacirecepti.net/kiseli-krastavci-kornisoni/

x

Нема коментара:

Постави коментар