Претражи овај блог

недеља, 5. јун 2016.

marmelada od tresanja




marmelada od tresanja



Potrebno je:
1 kgcrvenih trešanja
1 kgšećera
sok od limuna

1
Očišćene trešnje izmiksati u blenderu, (ranije se to radilo na ručnoj vodenici) i staviti u šerpu da se kuva, uz postepeno dodavanje šećera. Mešati dok se ne zgusne, odnosno dok varjača ne krene da "pravi put" po dnu šerpe. Za vreme kuvanja skidati penu, a i po završetku kuvanja dobro openiti pekmez. Kad se malo prohladi, dodati sok od limuna, i sipati u vruće tegle. Tegle ostaviti u mlakoj rerni da se uhvati pokorica odozgo. Sutradan povezati ili zatvoriti tegle i odložiti tamo gde vam stoji zimnica.
2
Inače, ja sam ovaj moj kuvala po uputstvu na kesici, izblendirane trešnje sam kuvala oko 5 min. ali sam kasnije morala da dokuvam, bilo mi je previše retko, a sad je već super. Znaci, potrebno je vrenje oko 10 -ak min. Koristila sam džemfix 1 :1.
3
Uzivajte!     http://www.serbiancafe.com/

x

Нема коментара:

Постави коментар