Претражи овај блог

уторак, 17. мај 2016.

NAJBOLJA hrana: TIKVICE PRŽENE SA ŠUNKOM I SIROM..PREUKUSNO!

NAJBOLJA hrana: TIKVICE PRŽENE SA ŠUNKOM I SIROM..PREUKUSNO!


20

Sastojci 
3 Srednje tikvice (moze se probati i sa patlidzanima) l 
3-4 jaja 
100g brasna 
150-200 g purece šunke 
200g edamera, trapista ILI mocarele 
180g kisele pavlake 12m.m. 
tako, Vegeta, biber 
Priprema 
1. 
Tikvice oguliti, ja izrezati pomocu noza po duzini u sto tanje komade.Staviti u cjediljku i posoliti.Ostaviti 30 min.tako. 
2. 
tikvice ocjedimo OD Soka sto JE pustila sam uvaljamo ü brasno.Stavimo ulje da se grije. 
3. 
Przimo tikvice da malo porumene. Isprzene prebacimo na ubruse da pokupi masnocu.Takođe zdravija varijanta, mogu se Peci u rerni na papiru ZA pecenje.Isprobala draga Zorice (Pomoravka), i otad Tako Radim. 
4. 
Unutrasnjost vatrostalne posude (u ovom slucaju koristila sam mužjak posudice OD alufolije) , Tako da Je svako dobijo svoju porciju.Nauljimo i stavimo crvenu tikvica. 
5. 
Na tikvice poredamo sunkicu i sir izrendan, ja Tako DOK NE potrosimo SVE sastojke.Ja sam dobila tri sloja, s tim da poslednji sloj zavrsim sunkaricom .. 
6. 
Umutite kiselu pavlaku i jaja i prelimo tikvice.Odozgo ce mo staviti izrendan sir. 
7. 
Pecemo na 200C Oko 30 minuta. 
Posluživanje 
Najbolje tikvice posluziti tople.
izvor http://zdravirecepti.info/

x

Нема коментара:

Постави коментар