Претражи овај блог

среда, 1. јун 2016.

OMLET PITA OD KALE (lisnati kelj)




OMLET PITA OD KALE (lisnati kelj)




- 5 listova kale (lisnati kelj)
- so, začini
- 150ml bjelanca (5-6 bjelanca)
- bebi rajčice
- crne maslinke

- 10ml ulja 




Kale oprati, skinuti sa drske i isjeckati na rezance. Ulje usuti u tavu i kada se zagrije izruciti isjeckane kale i prziti ih uz stalno miješanje dok ne spadne. Kada su spale ubaciti omiljene začine i 100ml vode. Ja sam zacinila sa so, papar, crni i bijeli luk u parhu, sjeckano zelen lisce, suseni luk u kriskama i pečeni luk u krik. Kada je voda isparila i kale su  spremen za omlet. Ovog puta sam ih izrucila u okruglu tepsiju, ukrasila sa beba rajčicama, posula crnim neslanim maslinkama i pekla na 210C / 20 'ali vi obratite pažnju jer svaka pećnica pece drugacije. Luk przeni je dao divan okus. Mogla sam staviti 100ml bjelanca jer bi i sa tom količinom prekrilo kale, ali stavila sam vise jer mi je ovo bio kompletan ručak za danas, pa da ne budem gladna bez proteina. 



Nisam bas upoznata kako ga zovu u svim krajevima, ali znam da je uglavnom "lisnati kelj" ao prepoznatljiv naziv.


http://kuvajmohronovski.blogspot.it/

x

Нема коментара:

Постави коментар