Претражи овај блог

уторак, 31. мај 2016.

Proteinski keksici



Proteinski keksici

  •  jednostavno
Proteinski keksici/slika/2482461/
31.05.2016.
Jedni sportski keksi. Mogu se jesti prije treninga, nakon treninga, ma kad god hocete ;-)

Sastojci

  • 2 šolje sitnih zobenih pahuljica(ili samljeti kratko ako imate krupne)
  • 1/2 šolje krupnije mljevenih badema(mogu i orasi, lješnjaci..)
  • 2 kasicice cimeta
  • 2 kasicice praska za pecivo
  • 60 g whey proteina (ja sam koristila vaniliju)
  • jaja
  • 2 kasike meda
  • 2 kašike chia semenki (prethodno ih natopite s 6 kašika jogurta i kad nabubre dodajte u smesu sve zajedno)
  • izgnjecena banana
  • 2-3 kasike (oko 100 g) posnog sira
  • Priprema

    1. 1.
      Pomesati sve suve sastojke, pa dodati mokre.
      Ja sam na kraju jos ubacila grozdjica i seckane cokolade (70% kakao). Moze se dodati sta ko voli.


    2. 2.

      U tepsiju staviti masni papir i vaditi hrpice s malo razmaka između. Od ove količine meni je bila taman puna velika tepsija od rerne. 
    3. 3.

      Peći na 180°C jedno 20-25 minuta, odnosno dok ne porumene

x

Нема коментара:

Постави коментар